Thorlyn Startet 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2005 Hei tenkte prøve og høre med dere her på forumet om denne båttypen. Er dette en grei båt type? vi er en familie på tre med minstetulla på 1,5 år. Er vel kanskje redd for at den kan være trang. Er godt kjent med master 740 fra før men den er i høyeste laget i pris foreløbig. Har dere noen anbefallinger mht til båttype? Det må være halvplanerskrog. MVH Øystein Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Baywatch Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei og velkommen til forumet! Jeg har ikke noen anbefalinger å komme med, men generelt bør du vel si noe om hva som kan være maks pris, ellers blir det vanskelig å svare Gode råd får du helt sikkert! Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei jo takk for det Maks pris er 200 ca. Så skal det jo sies at båten vil bli brukt på turer fra gøteborg til kristiansand. Altså gode ferie turer Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Cirkeline Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 (redigert) Hvorfor ikke da se på Carat 7400, Joda 7500, ScanClassic 25, Elvaro 755? Skal du ha fart så må du ha litt motorstyrke og da kan det være at disse over blir i overkant. Med moderat motorisering så må det vel gå an å få det til innenfor budsjettet ditt. Sven A Redigert 21.Mars.2005 av XD3P (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 (redigert) Joda 7500 Scand Classic 25 Fram 690 Bare for å gi noen eksempler. Ligger drøssevis av snekker på Finn og Baatnett.no Sistnevnte båt har du kanskje alt sett på? Redigert 21.Mars.2005 av Cand. noe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei... Et søk på finn.no gir bl.a denne Scand 25 til kr 185.000 ser også at det er mange andre fine båter der til under 200000. Både Nidelv 24, Saga 24, Marex 24, Fram 690, Scand 25 , Sandvik 25 med AC, Hasla 26, Viksund 770, o.s.v. En masse å velge i med andre ord. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Thorlyn Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei tusen takk for mange svar . Jeg vet det er samme konstruktør på fram 690 - joda 7500 - scand classic25 - gode skrog på alle sammen. Spørs om jeg ikke må legge lista litt høyere for og få det jeg ønsker. Det må forøvrig være yanmar motor så da snevrer det seg inn. Kvalitet koster vet jeg. Vi får se. Blir det ikke "ny" båt i år så får vi vente til neste år. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Thorlyn Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 (redigert) Hei igjen. Kikka på den linken på 7500 den har jeg ikke lagt merke til.. hmmmmm flott motor også. Det ligger også en fin fram med 67 hk yanmar for en hyggelig pris så vi får se. framen var lagt inn som daycruiser ikke rart jeg ikke så den når jeg søkte Redigert 21.Mars.2005 av båtdrømmen (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.