Delfin 19 Startet 11.September.2013 Del på Facebook Startet 11.September.2013 Hei Er i markedet for å kjøpe meg ny (brukt) båt. Har funnet en som er veldig interessant, Men jeg kjenner ikke merket så godt. Ryds 475GT. Primært så er det fiske den skal bli brukt til, noe ytterskjærs. Er dette en god båt modell for slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.September.2013 Del på Facebook Svart 11.September.2013 (redigert) Ryds 475GT. Heisann ! Dette er vel en av de mest solgte jeep'ene i norden. Svenskbygget og bra i sjøen ! Jeg ville ikke ha tvilt på kvaliteten. Lykke til ! Redigert 11.September.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 Jeg har en 510gti, fungerer som gull den. Ingen negative ting, utover at jeg savner faste lanterner... Men er jo bare å montere. TA Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.