Jump to content

erfaringer med vanntett lomme til Mobil. aloksak?

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Viss det er noko trøyst så kan du få min erfaring med eit anna produkt;

Såg hederleg omtale på nettet for eit produkt som heiter "lifeproof" på nettet. Eg bestilte eit eksemplar for Iphone5 frå Seatronic, og venta i spenning..

Det vart lenge å venta, men når boksen kom såg det lovande ut, - vanntett var han faktisk også ( testa utan telefon inni )

Men det tok ikkje mange telefonsamtalane før eg forstod at dei eg snakka med hadde problem med å høyra kva eg sa.

Kort fortalt; boksen er vanntett, og delvis lydtett. samt at han også såg ut til å påvirka antenna i telefonen negativt. ( og den er jaggu dårleg nok i frå før )

Jeg gikk å kjøpte den alocksak greia. Desverre var den for liten for Galaxy S3. Så dermed mårre jeg bytte den. Fikk tak i en kart pose eller lignende på G max. Det står waterproof på den. Og jenta i butikken sa at de ville erstatte tlf.. om den ble blaut. Så da får vi prøve da. Er slik patent som rulles i toppen. Og låses med Borrelås.

Endelig ble det Bobåt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...