Bjørn Løvjomås Startet 11.September.2013 Link til dette innlegget Startet 11.September.2013 Hei. Har funnet denne på netthttp://www.gmax.no/produkt/727784(BC_7)/loksak-aloksak-iphone/ Er det noen som har testet den? Trenger noe til kajakk turene.. :-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
glalaks Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Har ikke den men en annen type, og den funker bra med iPhone.. Kan snakke og trykke gjennom vesken.. Men litt "klumpete" er det.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Syns det var drøy pris. Disse mobilposene er blitt "giveaways" med reklame på nå, dvs gratis om du er på messer osv. Vi har en haug liggende hjemme og i båten. Funker helt greit. Mon tro hvor få kroner slike koster på DX eller tilsvarende? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 gikk å kjøpte... men de var jo for små... grrrr... dermed måtte jeg bytte til en enda dyrere.. dobbelt grrrr... kosta bare 200... trippelt grrr Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Havlengt Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Viss det er noko trøyst så kan du få min erfaring med eit anna produkt; Såg hederleg omtale på nettet for eit produkt som heiter "lifeproof" på nettet. Eg bestilte eit eksemplar for Iphone5 frå Seatronic, og venta i spenning.. Det vart lenge å venta, men når boksen kom såg det lovande ut, - vanntett var han faktisk også ( testa utan telefon inni ) Men det tok ikkje mange telefonsamtalane før eg forstod at dei eg snakka med hadde problem med å høyra kva eg sa. Kort fortalt; boksen er vanntett, og delvis lydtett. samt at han også såg ut til å påvirka antenna i telefonen negativt. ( og den er jaggu dårleg nok i frå før ) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Hvis jeg ikke husker feil så kam min blåses opp så den flyter i vannet også.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
abbor Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Denne fra Claes Ohlson er bra, denne har skikkelig lås. Desverre så er den for liten for Galaxy S3 og S4, så jeg har brukt en eldre telefon sammen med den. Ville sett etter en med tilsvarende låsing. http://www.clasohlson.com/no/Beskyttelsesveske-for-mobiltelefon/32-7545 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 15.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2013 Jeg gikk å kjøpte den alocksak greia. Desverre var den for liten for Galaxy S3. Så dermed mårre jeg bytte den. Fikk tak i en kart pose eller lignende på G max. Det står waterproof på den. Og jenta i butikken sa at de ville erstatte tlf.. om den ble blaut. Så da får vi prøve da. Er slik patent som rulles i toppen. Og låses med Borrelås. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.