Doldis Startet 11.September.2013 Link til dette innlegget Startet 11.September.2013 Fant et helt nytt ekkolodd med ledningsnett når jeg hjalp fattern og rydde i kjelleren. Er det noen som har noe kjennskap til dette? Er det verdt noe? Det er av typen AEG fargelodd AN-E-10 Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Om du ikke ønsker å bruke det selv, kan du jo legge det ut her; https://baatplassen.no/i/topic/2253-jeg-fant-jeg-fant-trenger-du-det/ og forsøke å selge det evt gi det bort. Sikkert alltid noen som ikke trenger det nyeste av alt. Ellers vil jeg tro at slik som utviklingen er, så blir vel slike ting veldig fort utdatert, og derav verdiløs i form av penger. Men kan ha stor bruksverdi for noen Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Kjøper d gjerne eg ! Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Ser ut til å være nesten like gammelt som mitt Hummingbird. Det har CRT- fargeskjerm, men fungerer upåklagelig. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Arildo85 Svart 11.September.2013 Link til dette innlegget Svart 11.September.2013 Hvor mye skal du ha for d? Sitér dette innlegget Link to post
Doldis Svart 12.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Har sjekket ut litt og ser at de går for 1000kr og oppover brukt. Så tenker 1000kr er fair Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 ja men d høres greit ut:) Sitér dette innlegget Link to post
Doldis Svart 12.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Send meg en pm bare så ordner vi det Sitér dette innlegget Link to post
Slarsken Svart 26.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2014 Hei jeg har et AEG ANE-55 50khz ekkolodd installert i sjarken. Kjempefornøyd med loddet både på grunt og dypt og har lettvint mulighet til å plassere pilken i akkurat samme vannlag som fisken. Skulle bare ønske at selve boksen ikke var så stor fordi den tar mye plass i kabinen. Kunne tenkt meg å bytte til et moderne lodd pga plassproblemet, men har en mistanke at det da blir et veldig kostbart lodd for å oppnå samme gode egenskaper. Mao; tror ikke AEG-loddet ditt er noe skrot. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 26.Desember.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2014 (redigert) Dette ekkoloddet er bra saker, husker at en nabo av meg hadde et slikt lodd i mange år. Det er like bra til fiskeleting som nyere lodd, har du bruk for det så er mitt råd,, behold det. Nytteverdien er større en salgsverdien. Det var JMC (ikke JRC) i sin tid som produserte det for AEG. Redigert 26.Desember.2014 av Verado (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.