Nord1 Startet 12.September.2013 Link til dette innlegget Startet 12.September.2013 Hei. Noen som vet om det er mulig å skifte fra alfa til Bravo 3 drev på denne båten? (260 hk, bensin) Leser at Bravo 3 skal gi bedre akselerasjon (raskere opp i plan), bedre manøvreringsegenskaper og bedre drivstofføkonomi? Og, hvor kan jeg finne "instruksjonshåndbok" for motor/drev? (helst på norsk) På forhånd takk for tips.... Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Ja, det er en enkel jobb. Ta av drevet, løft ut motoren, skru løs transom og montér Bravo transom og sett inn igjen motoren. Jeg har gjort dette på min hydrolift, dog med Bravo one. Forskjellen her er bare undervannshuset. Med Bravo drev må du ha ny sjøvannspumpe som drives med reim. Alpha drev har ikke slurekon så der sitter det en bryter på girskiftplata som kutter tenningen idét du setter i gir. Bravo har ikke behov for denne bryteren så den skal kobles ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.