Jump to content

Hvordan begynne med båttransportoppdrag.


s/y-hysteria

Recommended Posts

Jeg kunne tenke meg å spe på inntekten med transportoppdrag. Folk som trenger hjelp til å få flyttet den nye båten sin fra a til b osv...

 

Hvordan og hvem kontakter man for sånn?

 

Jeg har D5L d5La SRC og ISAF sikkerhetskurs... Og har en del båterfaring...

 

Har noen tips og råd?

 

På forhånd tusen takk :)

Link to post
Share on other sites

Bare å annonsere :-) Eg har sett annonser frå liknande "på egen kjøl" . Trur de krever dokumentasjon på nyrensede tanker ol. Kanskje litt drøyt, men ha din egen plotter, drakt og vhf (flåte) Så er det vel tut og kjør :-)

(Hadde kanskje vurdert å ha eget separatorfilter å satt inn / ut om ikkje båt hae det)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Jeg går ut fra at de fleste kjøp/salg går mellom private, men det er vel endel forhandlere som selger både nye og brukte båter.

Hvis jeg kjøpte en båt av en forhandler på f.eks. på Østlandet, og ville kjøre den hjem, hadde jeg ikke stusset på å kontakte deg. Men jeg ville vært med på turen selv, og regner med at du kunne lært meg et og annet på veien.

Kan det være en ide å kontakte forhandlere og høre om de har behov for disse tjenestene? I så fall, lag deg en flott CV/Web-side som du kan sende!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...