s/y-hysteria Startet 12.September.2013 Del på Facebook Startet 12.September.2013 Jeg kunne tenke meg å spe på inntekten med transportoppdrag. Folk som trenger hjelp til å få flyttet den nye båten sin fra a til b osv... Hvordan og hvem kontakter man for sånn? Jeg har D5L d5La SRC og ISAF sikkerhetskurs... Og har en del båterfaring... Har noen tips og råd? På forhånd tusen takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 Bare å annonsere :-) Eg har sett annonser frå liknande "på egen kjøl" . Trur de krever dokumentasjon på nyrensede tanker ol. Kanskje litt drøyt, men ha din egen plotter, drakt og vhf (flåte) Så er det vel tut og kjør :-) (Hadde kanskje vurdert å ha eget separatorfilter å satt inn / ut om ikkje båt hae det) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Folk I Båt Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 All den tid det vel er snakk om å ta seg betalt: Burde du ikke noen slags forsikring? Vet ikke hvordan deter. Bare en tanke. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.September.2013 Del på Facebook Svart 12.September.2013 Jeg går ut fra at de fleste kjøp/salg går mellom private, men det er vel endel forhandlere som selger både nye og brukte båter. Hvis jeg kjøpte en båt av en forhandler på f.eks. på Østlandet, og ville kjøre den hjem, hadde jeg ikke stusset på å kontakte deg. Men jeg ville vært med på turen selv, og regner med at du kunne lært meg et og annet på veien. Kan det være en ide å kontakte forhandlere og høre om de har behov for disse tjenestene? I så fall, lag deg en flott CV/Web-side som du kan sende! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.