Janoho Startet 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2005 Hei, skal sette inn ekstra batteri og oppgradere det eletriske i båten. Trenger en slik eller noe lignende. Kabelskotang Skal brukes til å klemme på kabelsko på kraftige batterikabler, 25 mm. Noen som har en slik til låns i påsken ? Må være i Kristiansandsområdet.. Håper jeg har flaks nå JOH Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Et alternativ kan være å stikke innom det lokale everket og ta med kablene og kabelskoa. I tidligere tider da everkene var opptatt av at kundene hadde strøm og ikke bare opptatt av overskudd så gikk i hvertfall slike ting greit. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei Mener du kan prate litt fint med de som jobber på Otra Norge her i Kr.sand ( el-grosisst ). De har tidligere hatt dette liggende til utlån for sine kunder. Men i påsken er det vel ikke stor aktivitet der. Så hvis du kjøper litt ledning og kabelsko der, er nok sjansen for dette god tror jeg !? Otra Kr.sand 38 14 90 90 ( Ligger på Lund ) GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
eXpence Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hei. Ser du ligger i Otra. Hvis du stikker innom Sylinderservice med delene klare klemmer de dem sikkert på for deg uten kostnad. /U Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 går det ikke ann å lodde kabelskoene på? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Har nettopp laget nye ledningsett hos meg. Tok hammeren og slo det sånn passe flatt, at det hang godt. Så tok jeg et flatt skrujern og slo i kjilen "sprekken i skoen". Det gjorde de på verkstedene og fikk jeg beskjed om. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 (redigert) biltema.no Redigert 21.Mars.2005 av Ankermann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Så den på biltema jeg og, må bare ha en sånn! Kjekt og ha, og til den prisen er det ikke så mye og lure på! Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Så den på biltema jeg og, må bare ha en sånn! Kjekt og ha, og til den prisen er det ikke så mye og lure på! <{POST_SNAPBACK}> Ok, hvis jeg kjøper den og bruker den i påska, kjøper du den av meg for 350 kr etterpå da ? Jeg har egentlig bare bruk for den 1 gang så det hadde vært greit personlig levering kan ordnes i april også. Send IM hvis det er interessant.. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Dem fleste som har litt værktøy har som regel en stor rørtang , eller du kjenner en som har .Har brukt det på båt og bil i alle år dem få gangene det har vært behov , funker det .Blir megepress i en passe stor rørtang og det sitter . Men klart ikke det som skal brukes da men .......... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.