ster Startet 13.September.2013 Link til dette innlegget Startet 13.September.2013 Hei, det blir i flere tidligere innlegg her referert til manual Volvo Penta MS3 gir. Noen som vet hvor jeg kan finne det eller kan sende meg den de jeg ikke finner den i dokumentarkivet på medlemssidene. Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 13.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2013 Etter mye googling fant jeg en verkstedhåndbok på svensk og engelsk :-) Hvis det er noen andre som trenger den så send en IM også sender jeg den på mail. Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Ove Hugvik Svart 5.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 Hei. Kan du maile den over til meg? Mvh Stein Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 5.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 Skal fikse det ikveld, send en IM med mail adressen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Ove Hugvik Svart 6.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2014 xxxxxxxxxxxx@hotmail.no Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 7.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2014 Er sendt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund 800 Svart 13.August.2016 Link til dette innlegget Svart 13.August.2016 hei. kan du sende meg også manualen? xxxxxxxxx@xxxxxx.com Sitér dette innlegget Link to post
Guest Moderator Svart 14.August.2016 Link til dette innlegget Svart 14.August.2016 Har anonymisert epostadressen, man kan kontakte andre via InternMeldings-funksjonen, da slipper man at personlig informasjon som epost, telefonnummer etc. vises utad.Anbefaler alle som er uvante med bruk av nett-forum å lese Etikette. Angående MS3 så er gir/drev-info så finnes det i manualen for den enkelte motor, se Volvo Penta.Andre manualer for Volvo Penta gir her: https://baatplassen.no/i/topic/16447-volvo-penta-gir/ Sitér dette innlegget Link to post
bernt tore lille Svart 20.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2017 Noen som kan sende meg manualen på ms3 gir? xx-xxxxx@online.no Kommentar fra moderator: Adresse anonymisert. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2017 Alle som er uvant med å bruke nettforum anbefales å lese Etikette. Utdrag: "Privatundervisning": Forum skal være til nytte for alle. Det er ikke god etikette å be om å få tilsendt forklaringer, tegninger, manualer etc. på Internmelding (IM) / Epost. Man bør istedet spørre om det kan legges ut på forumet slik at alle har nytte av det. (Manualer kan lastes opp til Dokumentarkivet) Kontaktinformasjon: Ikke legg ut personlig informasjon på nettet uten at det er nødvendig. Ønsker du å kontakte andre kan det gjøres via InternMelding (IM). Når det gjelder MS3 så ligger servicemanualen i arkivet. Brukermanualen for motoren inneholder også noe informasjon om giret, denne finnes hos volvo, se under eksterne linker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.