Stjernen ! Startet 13.September.2013 Del på Facebook Startet 13.September.2013 Hei har en thermic 2000 lampeolje varmer i båten som har streiket ! Noen som vet om noe firma el lign som har reprasjoner/vedlikehold på disse varmerne,el evt selger nye(overhalte) ? Trenger sårt litt varme nå på høsten. Så leter etter noen som kan hjelpe i Vestfold,da jeg bor i Sandefjord. Om noen har en thermic de vil selge så si ifra ! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 I.M.S. i Sandefjord er den eneste jeg vet som kan ha noe deler til denne på lager akkurat nå. Med mindre det bare dreier seg om glødespiral og veker. Det er de samme som på Wallas. De holder til Buskveien 28, 3236 Sandefjord, skulle jeg mene. Men du kan jo alltids ringe først til Per Varild på nr 907 84 056 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Stjernen ! Svart 13.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2013 (redigert) Fikk vite av bekjente att Per Varild ikke fikset disse noe mer ! Det er mer en ett repp sett jeg trenger,tror noen dioder el lign er i stykker. IMS da finner jeg nr til Per V.Synd han ikke holder på noe mer. De var jo så lydløse og fine igrunn !Så lenge de virket da . . . Redigert 13.September.2013 av Dioden ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Tok en sjans og ringte Per Varild akkurat nå. Og joda, han driver på enda som bare det. Verkstedadressen er: Østerøyveien 33 i Sandefjord, og telefonnummeret er 907 84 056 Bare å ringe, han er mer eller mindre "døgnåpen" som meg - innenfor rimelighetens grenser...... Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Stjernen ! Svart 13.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2013 Da skal jeg prøve ringe ! Han skulle se på varmeren min ! Skulle ringe ham til uken ! Så kjempe takk der ! Rart noen sa han hadde lagt inn årene !? Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 13.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2013 Så håper det ordner seg med varme nå ! Var hyggelig og snakke med,så kunne han jo alt om disse varmerne ! Så tror jeg går mot en varmere fremtid hehe ! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.September.2013 Del på Facebook Svart 13.September.2013 Bra at det ordner seg. Per har i likhet med meg skrudd på "noen hundre" av disse gjennom årene. Jeg har gått tom for deler til Thermo/Thermic, så da er det vel bare Per jeg vet som har noe liggende etter at han tok over delelageret til siste importøren for noen år siden. Har han ikke delen, så kan den neppe skaffes Lykke til, og får vi på BP høre hvordan det gikk? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Stjernen ! Svart 6.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2013 Per fikset varmeren min han så nå er den i orden ! Ikke hentet den ennå,men var innom og kjøpte ett repp sett for en venn. Fikk da beskjed om att varmeren var fikset og prøvekjørt. En stor takk til Per Varild der ! og så klart takk til (wallas service) for info. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 Bare hyggelig Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Magne A. Svart 7.November.2013 Del på Facebook Svart 7.November.2013 Båtplassen på sitt beste ! Herlig ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.