Tom Rør Startet 13.September.2013 Link til dette innlegget Startet 13.September.2013 (redigert) Ligger på Gressholmen i indre Oslofjord, og inn til marinaen, kom det inn to stk. redningsskøyter, hvor den ene hadde en Nidelv 28 liggende som slep på babord side. Pumpa gikk for full fres, så den må ha hatt en real lekkasje. Det var mørkt som juling, og det er godt å se at disse sjøens helter leverer varene til oss båtfanter når uhellet er ute.Føler at kontingenten til RS er vel anvendte penger Redigert 13.September.2013 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Marida Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Hørte om det på vhf i går kveld. Bra de passer på oss Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Sitér dette innlegget Link to post
mosby Svart 14.September.2013 Link til dette innlegget Svart 14.September.2013 Nettopp derfor jeg just ble medlem når jeg kjøpte meg båt :) Er 110% sikker på at en gang er det meg som må ringe de og vil være overlykkelig over at vi har folk som dette! Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 15.September.2013 Link til dette innlegget Svart 15.September.2013 Tusen takk for det, veldig hyggelig å få høre! Hilsen båtfører på RS Uni Oslofjord fredag kveld. PS Litt mer info om saken finnes på NRK: http://www.nrk.no/nyheter/baten-tok-inn-vann---to-personer-om-bord-1.11241327. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Tom Rør Svart 15.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2013 Bra jobba. Det er godt å vite at Dere er der når uhellet er ute Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 15.September.2013 Link til dette innlegget Svart 15.September.2013 Det var jeg som løftet båten på land, og den fikk en stor flenge i kjølen etter grunnstøtningen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.