geirmund Startet 14.September.2013 Del på Facebook Startet 14.September.2013 På dagens søndagstur på fjorden, slutta plutseleg motoren å skyve. Han ruser opp, omtrent som når ein trakkar inn clutsjen på ein bil med fullt gasspådrag. Ved lav omdreining er det framdrift, så eg kom meg til land att. Har ikkje peiling på motorer, så kva kan dette vere? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.September.2013 Del på Facebook Svart 14.September.2013 Vulkanisering i bosset på propellen som løsna. Bytt propell Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 14.September.2013 Del på Facebook Svart 14.September.2013 jepp går ein slik pakkning på propell som nå glipper, skifft propell og problem er fiksa. midlertidig fiks er og slå spikrer inn i slik at gummipakningen utvider seg. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 14.September.2013 Del på Facebook Svart 14.September.2013 (redigert) Kanskje lurt å bytte til en Turning Point propell, så slipper du unna med å bytte kun bosset (hub-kit) neste gang. Redigert 14.September.2013 av Mix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
geirmund Svart 14.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2013 Hei, nå vart eg glad. Såg for meg skifte av gir og drev og allt som er dyrt;)), Bevilger meg ein liten dram, og håper de har rett.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.