argghhh Startet 16.September.2013 Link til dette innlegget Startet 16.September.2013 Skal snart avgårde og hente en suzuki 4t motor og den har fortsatt olje i seg ,den må fraktes i bagasjerommet på bilen min . Er det en rett måte og frakte den på uten at jeg får bagasjen full av olje? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.September.2013 Link til dette innlegget Svart 16.September.2013 De fleste har en rett side de kan ligge på. der er det som regel forsterkninger i deksel, slik at den ligger nedpå. Da går det helt fint. Sjekk instruksjonsbok. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
argghhh Svart 16.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2013 Takk skal du ha . Nå ble det ikke den motoren likevel da selger gjorde alt han kunne for at jeg ikke skulle få starte den opp . Undervannshuset var ødelagt og tatt av så da kunne man vel ikke starte den / så var pluggene vekk osv osv . Ikke nok med det men han la også motoren ut for salg på nytt etter at avtalen var inngått . Så jeg gjorde det lureste jeg kunne og det var og takke nei til hele greia. Men svaret ditt skal jeg ta med meg videre ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.September.2013 Link til dette innlegget Svart 16.September.2013 Det hørtes ut som du gjorde det eneste fornuftige Lykke til i jakten på noe bedre Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
argghhh Svart 16.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2013 Takk for det . Båten står godt plassert i hagen nå og skal ikke ut igjen før våren så det er ikke noe hast for meg enda . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.