Eureka Startet 17.September.2013 Del på Facebook Startet 17.September.2013 På en svensk båtside leste jeg om at det finnes apper for å måle turtall på motor. Etter noen søk på Istore, fant jeg et par eksempler. Bl.a. En som heter Engine RPM til 64 kr. Er det noen som har testet ut slike og kan anbefale noen? Gjerne gratis og som er nøyaktige. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.September.2013 Del på Facebook Svart 17.September.2013 Jeg brukte Biltemas varient her i helgen og fant at mine turtellere viste litt for lite. Bab viste 8 RPM og Stb 35 RPM for lite. Om den er nøyaktig vet jeg ikke, men de påstår det de som skal ha greie på slikt. Mal ei hvit stripe eller monter medfølgende reflekterende tape på svingningsdemper/remskive. Benytter IR-lys. Husker ikke prisen, men ikke avskrekkende (2-300,-?) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Eureka Svart 17.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2013 (redigert) Hmmm ikke dumt tips. Mye gøyere å ha noe som kan puttes i verktøykassa... Og ikke minst funker. Redigert 17.September.2013 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.