Jump to content

Septiktank i Nidelv 24, hvor er denne placeret?

Danskeniels

Recommended Posts

Hej

Jeg har købt mig en gammel Nidelv 24 fra engang i 70 erne( ingen typeskilt). Jeg har strippet alt indredning da dette var vandskadet. Og dette skal fornyes.

Jeg har set flere nyere Nidelv har septiktank. Hvor er denne placeret?

Er der evt. nogle gode folk herinde som evt. kunne lægge op nogle billeder af dette. Jeg har set rigtig mange gode indlæg her på dette forum omkring denne bådtype.

Jeg mangler også gummilister til vinduer. Nogle der ved hvor disse kan skaffes?

På forhånd tak

Mvh

DanskeNiels

Man bruker rommet under dørken til septiktank. Dette forutsetter at det ikke er innstøpt kryssfiner i dørken. Nidelv selger et kit med slangestusser til formålet. Man borer hull i dørken innenfor toalettdøren til høyre, og sjekker at det ikke er trespon i glassfiberen. Om dette ser greit ut, monterer man slangestussene ned i hullet og kopler til. Er det kryssfiner i dørken, må tank monteres et annet sted. Under en sittebenk f.eks.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...