SeaMaster175 Startet 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2005 Går det ann å bruke et 52 A/h bilbatteri som startbatteri? Vil det medføre noen problemer? Har nemlig et bilbatteri som ikke er brukt så mye. Trenger også et nytt startbatteri i båten og lurer på om det går ann å bruke? mvh M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Funker perfekt til en liten motor. Og gratis er det sikkert også, ettersom dere allerede har batteriet mener jeg.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
SeaMaster175 Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Funker perfekt til en liten motor. Og gratis er det sikkert også, ettersom dere allerede har batteriet mener jeg.. Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Jepp, det er nettopp det. Så slipper vi å kjøpe ett nytt. Sitér dette innlegget Link to post
I.E Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Instämmer ! Har från och till använt ett 62 Ah startbatteri ( satt i min Volvo ) till min Perkins 4.108, fungerar bra! / dan Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 javisst, bare tut og kjør Hvis båten skal stå en stund uten å bli brukt kan det være lurt å topp lade batteriet. Deretter monterer du det i båten. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.