Jump to content

gratis hjemmeside

eysteind

Recommended Posts

Har, i forbindelse med salget av båten min, planer om å lage til ei heimeside.HAr tenkt å legge ut alle båtane eg har hatt og mange bilder m.m. Eg må vel også ha bildene på ein link for at eg skal kunne vise dei her og? Har ikkje tenkt å betale noko for serverplass, men dersom det finst gratisplassar kunne det vore kjekt å lage ei side.  :confused:

Veit nokon om slike gratis plassar der ein kan legge ut heimesider?

Hei.

Prøv http://start.no Helt gratis, 30MB hjemmesideplass og ingen reklame. Har selv flere sider der, som f.eks hjemmeside for skipshunden. http://home.no.net/jappgutt

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Start.no er et greit sted å starte. Jeg brukte dette tilbudet ganske lenge. Serveren er litt sen, opplastingen gikk litt tregt, og severen og var i perioder litt ustabil, syntes jeg. Men tatt i betraktning at det er gratis og uten reklame så kan en ikke klage. Jeg har ikke funnet noe bedre.

Vil du som jeg unngå for mye programmering så er det greit å vite at Start.no er det eneste gratis sted uten reklame jeg har funnet som støtter Microsoft Frontpage. Riktignok bare ver. 2000, men det meste i 2002-versjonen fungerer allikevel bra.

Får du etter hvert behov for noe mer profesjonelt anbefaler jeg fastnet.no, som Lars H tipset meg om. Noe helt annet hva gjelder hastighet og stbilitet, men det koster jo noen kroner. For å komme i gang inkl. 12 mnd leie noe over 1.000-lappen, deretter rundt 70 kr. + mva i mnd., litt avhengig av hvilke tjenester du kjøper.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...