Kotnes Startet 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2005 (redigert) Skulle ikke tilfeldigvis være noen som har en giver til motoren min vel. Den jeg har er ikke helt god. Takker på forhånd. Betaler selvfølgelig frakten også. Redigert 21.Mars.2005 av Kotnes (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Spander en ny på degselv Kotnes. Giverene holder ikke evig og min mening er at det er marginalt å spare på å kjøpe en brukt en. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Spander en ny på degselv Kotnes. Giverene holder ikke evig og min mening er at det er marginalt å spare på å kjøpe en brukt en. <{POST_SNAPBACK}> Jeg får høre på deg da Thor. Send meg mob nummeret ditt så jeg får ringt deg i ferien. Må møtes. Har fått ny mailadresse. kotn@online.no. Har fått noen mailer fra deg på den gamle. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Min erfaring er at disse giverne blir rimelig fort slitt. Skal til VP guru`n min på ornsdag,får gode priser av ham. Hvis du vil kan jeg høre om han gir litt rabatt ? Sender mobil nummeret på IM. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 21.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Min erfaring er at disse giverne blir rimelig fort slitt. Skal til VP guru`n min på ornsdag,får gode priser av ham. Hvis du vil kan jeg høre om han gir litt rabatt ? Sender mobil nummeret på IM. <{POST_SNAPBACK}> All rabatt er god rabatt. Spør i vei. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.