TeerexII Startet 19.September.2013 Link til dette innlegget Startet 19.September.2013 Har fått en Evinrude E-Tec 50hk gratis etter den har vært under vann.. Motoren har blitt tømt for saltvann og har faltisk vært i bruk en god stund etter den var under, men forje eier kasta den bare fra seg og kjøpte noe nytt. Motoren har kompresjon, et problem er at en del av ledningsnette har forje eier bare klippet av, ikke koblet av.. Hvordan tåler disse og ha vært under vann? Den har jo vært i drift som sagt etter den var under men, forje eier ga den opp siden den fjuska nå og da.. Hva bør jeg gjøre, og hvor finner jeg lednings/koblingsskjema over hvor de resterende kablene skal? Styrekonsoll, altså gass, og det fikk jeg med.. Er vel 2009 modell dette, litt synd og kaste. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 20.September.2013 Link til dette innlegget Svart 20.September.2013 hmm åffer klippa forrige eier ledningsnette ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
TeerexII Svart 20.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2013 Ikke helt det jeg spurte om da.. Hele ledningsnettet er ikke klippet men deler av det. Kjenner en som skal ha verksteds manual til disse motorene, prøvde å få tak i han i går og i dag uten hell, han er nok opptatt med og ha besøk av nabokatten, spise pizza å skru på dårlige biler.. Skal prøve og se mer på el-nettet i kveld. De kontaktene som ennå er inntakt ser bra uten noe korrisjon eller irr.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.