WafleRR Startet 20.September.2013 Del på Facebook Startet 20.September.2013 Har kommet over en slik båt til salgs og syns at den så litt morsom ut. Jeg finner dog svært lite informasjon om denne på nett, kun et par bilder uten hardtopen og bare basisinfomasjon forøvrig. Se http://www.touchcad.com/ludesign_servick.html Noen som har eid en slik kanskje eller har kjennskap til båttypen/skrog og egenskaper? Skal visstnok veie 500kg som HT og det er jo ikke håpløst tungt. Står forøvrig en 65hk Suzuki fra det glade 80-tall på hekken - for lite? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 20.September.2013 Del på Facebook Svart 20.September.2013 Made in Pajala. Jaja, vi får håpe de tok de milene som må til for å finne ut hva som skiller forholdene "offshore" fra Torneelven. Det ser ut på bildene som om at spantene ikke er sveist men poppa. De med kjennskap til gammel Buster vet hva dette innebærer. Sitér dette innlegget Link to post
WafleRR Svart 20.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2013 Jeg antar erfaringene fra poppa Bustere er at de går opp i liminga(poppinga)? Får ta dette i nærmere øyesyn om det blir aktuelt å se på båten. Takk for innspill - tar gjerne imot fler. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.September.2013 Del på Facebook Svart 20.September.2013 såvidt jeg skjønner så begynner det gjerne å lekke rundt naglene...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Folk I Båt Svart 21.September.2013 Del på Facebook Svart 21.September.2013 Er vel begge deler. Har vært med på å fikse på gamle poppa Bustere som både lakk rundt naglene samt at bevegelsene gjorde at naglene/hullene ble slitt og slarkete. For ordens skyld: Buster har forlengst begynt å sveise spantene. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21.September.2013 Del på Facebook Svart 21.September.2013 det er vel det andre som fører til det første vil jeg tro Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Passasjeper Svart 2.Desember.2018 Del på Facebook Svart 2.Desember.2018 Scorpio 540 ht er sveist og har ingen nagler. Skroget har moderat v-bunn. Relativt høyt fribord. Grei båt man ikke trenger være redd for. Min har slitt fortøyningen i storm to ganger. Fant den dunkende mot svaberget. Litt maling så var den like fin(evt stygg:). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.