Chrisa Startet 20.September.2013 Link til dette innlegget Startet 20.September.2013 Jeg driver å lager en overgang slik at jeg kan koble et volvo penta 120S-E til en kubota motor. Jeg trenger derfor målene til drevets adapterplate (se bilde). Noen som vet om det finnes tegninger med disse målene (hullenes plassering, størrelse osv..)? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Det er normalt ikke den typen mål i servicemanualene, men det forekommer enkelte ganger at det er mål og skisser i installasjonsmanualene for diverse motorer og drev, men da ofte mål som viser størrelser, vinkler osv. i forhold til montering, og ikke akkurat avstand til hull og slikt. Jeg bladde litt i noen manualer, også til 110S, men kunne ikke finne noe slikt, så det eneste du kan gjøre er vel å ringe Volvo Penta og høre om de har noen skisser på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.