frode124 Startet 22.September.2013 Link til dette innlegget Startet 22.September.2013 kjøpte meg en båt som har en defekt diselvarmer. (sollux 24) Den har ventiler i alle rom. Kikket litt menn finnes det ikke et ny "rimligere" varmer kun på strøm ? siden diselvarmere var ikke gratis akkurat :) har jo alle rørene og alt på plass. Defroster er ok menn må ha mottor i gang for å få varme. Fant ikke stort om dette på forumet her. Takker for tanker og meninger Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Det finnes ikke bare på strøm. Du ville tømt batteriet på en time. Sitér dette innlegget Link to post
frode124 Svart 22.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 ok. da var det løst :) takker Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Men kanskje du kan få tips om hvordan du kan reparere den gamle varmeren i stedet? - eller er det en helt lost case. Sitér dette innlegget Link to post
frode124 Svart 22.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 mmm. jeg kikket ikke på merket. Tenkte den var ett lost case. Menn når jeg sitter og ser på nye så tenker jeg kanskje denne kan repareres like vell. he he menn det må jeg nok komme tilbake til i så fall Sitér dette innlegget Link to post
frode124 Svart 29.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2013 søndags nøtt. Hva er dette ? ikke akkuratt no diselvarmer akkuratt ? motor kjøler mmmmm volvo er det eneste som står på Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 29.September.2013 Link til dette innlegget Svart 29.September.2013 (redigert) Ser ut som en vanndefroster oppe i venstre hjørne er det armen til et spjeld så en kan velge om en vil ha lufta opp eller til venstre. Kan koples til vannkretsen på motoren eller en Dieselvannvarmer. Men sjekk at defrosteren er i orden ikke lekker vann og så har den sikkert en vifte som sikkeret trekker endel strøm. Denne er bra http://www.warnersbaatbu.no/default.pl?showProduct=328&pageId=192 Redigert 29.September.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.