Jump to content

Spareparts Webasto og Eberspacher


Mariell

Recommended Posts

 

Tar denne forhandleren frem igjen.

Hvis du syns deler til varmere er dyre i Norge sjekk her.

Innbiller meg at her er det mulig å få betydlig riligere deler.

 

http://www.dieselheaters4u.com/marine-parts.html

 

Har akurat bestilt ett par brennkammer puter til Webastoen.ea. kr. 265,-,

I Norge får du ikke kjøpt disse løse. Her selges kun kompltte brennkammer, for vistnok ca.3000,- + mva

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Takk for tipset, mye fint her. Men brennermatting er å få kjøpt løst også i Norge - til min gamle Webasto kjøpte jeg dette senest i vinter fra Varhaugs Elektrodiesel i Sandnes.

 

(Nå har jeg erstattet den gamle elendigheten med en ny Eberspächer som akkurat er satt i drift, så satser på at den skal gjøre jobben greit uten særlig mye mekking så lenge jeg passer på å få kjørt den på maks fra tid til annen.)

Link to post
Share on other sites

 

OK,

Jeg ble fortalt av en som var på jakt etter en slik matte, at han hadde fått beskjed om at disse ikke ble solgt løse.

Ja, ja nå er de i allfall bestilt, taper sikkert ikke noe på det.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...