Jump to content

vindushevert og dieseltanker Skorgenes 330 Sonic

petti

Recommended Posts

Hei folkens. lenge siden jeg har skrevet her på forumet selv om jeg leser daglig, men prøver meg med et skudd i mørket her. Håper noen kunne være behjelpelig med et spørsmål som jeg ikke får svar på. Jeg er eier av en 2005 Skorgenes 330 Sonic som jeg må bytte den elektriske vindushevemekanismen ved styreposisjon på, da denne er røket. Fikk med nytt da jeg kjøpte båten i sommer men er ikke sikker på hva som er best fremgangsmåte å skifte denne på. Ser ut for meg som om jeg må skjære opp innerveggen så et stikkord her hadde vert til stor hjelp hvis dette er blitt gjort før. Lurer også på om dieseltankene har skvalpeplater innbygd eller om det er "flat bunn" i tankene da jeg vil rengjøre disse i vinter og inspeksjonslukene er små, så jeg får satse på at det kanskje er noen med lik båt her på forumet.

• 4 år senere...

Hei

Tror du kan få tips og råd her:https://www.facebook.com/groups/146229765411120/

Jeg byttet vindusheis for et par år siden. Fikk tak i den på ebay. Virket en sesong, så var det stopp.Det som var problemet er at det lakk inn vann fra sidevinduet og ned i motoren til vindusheisen. Simring som sitter øverst på sylinderen var ikke tett nok. Nå vurderer jeg og sette inn en hydraulisk elektrisk vindusheis. Jeg måtte sage ut en luke i veggen til vindusheisen for og demontere/montere ny.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...