ehrnst Startet 25.September.2013 Link til dette innlegget Startet 25.September.2013 Hei, Er det noen som har erfaring med nevte butikk. Jeg er lite bevandret i båtverden. Har kontaktet dem for litt små-deler, men greit å vite om noen andre har brukt dem. Martin Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 25.September.2013 Link til dette innlegget Svart 25.September.2013 (redigert) Disse kalte seg vel Outboard Graveyard før,har bestandig annonsert mye på Finn Har vel sett folk har skrevet litt forskjellig om dem,både negativt og positivt. Ikke handlet med dem selv,men har la merke til at de annonserte 30 år gamle påhengere til blodpriser... Edit: De er omtalt litt her blant annet. https://baatplassen.no/i/topic/70886-noen-som-har-erfaring-med-outboard-graveyard-forhandler/?hl=%2Boutboard+%2Bgraveyard Redigert 25.September.2013 av Lars K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 25.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2013 er derfor jeg stusset litt på epostadressen da. uansett. blandede tilbakemeldinger, veldig naturlig. jeg antar de skaffer meg de riktige delene jeg trenger for å ta konservering og en liten service på v8 volvo penta med 290 drev. :) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 25.September.2013 Link til dette innlegget Svart 25.September.2013 Ja,det bør vel gå greit det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.