Østavind Svart 22.November.2013 Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 Hei. Lurer på det samme som Kyrre ( D5LA ) Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 24.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Hei. Lurer på det samme som Kyrre ( D5LA ) Trygve Hei igjen Trygve, Det tok litt tid å få registrert brukernavnet ditt her, men fra idag skal alt være på plass. Jeg regner med at du finner D5LA-klasserommet via denne linken: https://baatplassen.no/i/forum/171-d5la/ Men det skal også vise som en egen D5LA-linje på selve hovedbildet for baatplassen-forumene. Ta kontakt igjen hvis du ikke kommer deg inn. Lykke til! Hei! Jeg finner heller ikke Klasserommet noe sted på baatplassen? Er det dette forumet som kalles Klasserommet? Hilsen Kyrre Hei igjen Kyrre, det har gått litt i surr pga at du overtok kursplassen fra en tidligere deltager. Jeg sender deg en separat mail for å få avklart saken. mvh Jan / Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
walker Svart 14.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2014 Hvorfor "henger" disse postene fortsatt oppe når aktiviteten ikke er "her". ! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2014 Hvorfor "henger" disse postene fortsatt oppe når aktiviteten ikke er "her". ! Fordi det stadig kommer nye innom på Baatplassen og flere av disse melder seg på D5L og D5LA-kursene. Den siste nye på D5L kom igår og jeg regner fortsatt med at flere vil dukke opp før vi kommer til samlingene. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ole-Bergen Svart 10.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Hei Jeg og mine to brødre skal ta D5L kurset ila vinteren/våren. Hvor mange ledige plasser har du på samlingen i april? Sitér dette innlegget Med Vennlig Hilsen Ole-Jørgen Link to post
Poseidon Svart 10.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2014 Hei Jeg og mine to brødre skal ta D5L kurset ila vinteren/våren. Hvor mange ledige plasser har du på samlingen i april? Hei igjen, Samlingen i april dekker de tre siste fagene i D5L-pensum, dvs Skipslære Sikkerhet Motor De andre tre fagene har vi nå på samlingene i februar. Mht ledige plasser, så benytter vi nattruten MS SANDNES til samlingene, så plassen er egentlig ingen alvorlig begrensning, så for den del må dere bare komme. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 21.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2014 Denne helgen er det D5L-samling ombord i Nattruten SANDNES i Stavanger havn. Ca 40 ivrige og dyktige kursdeltagere har kommet reisende fra hele Norge, inklusive Svalbard og St Petersburg for å være med. Det ser ut for at alle stortrives, selv om enkelte klager på at det blir laaaange arbeidsdager og veldig mye lærdom på kort tid ..... Denne gangen er det navigasjon, navigasjonshjelpemidler og sjøveisregler man bryner seg på - og eksamen på mandag skal vise hvor godt stoffet har festet seg :saint: Disse kommer tilbake i april, og da er det skipslære, sikkerhet og motor som står på programmet. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Aso Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Hei. Dersom det blir kurs også vinteren 2014-15 så er jeg interessert. Mvh. Asbjørn Solberg Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Hei. Dersom det blir kurs også vinteren 2014-15 så er jeg interessert. Mvh. Asbjørn Solberg Hei igjen Asbjørn, ja, jeg regner med at det blir kurs til høsten og vinteren igjen. Vi har jo holdt dette gående i mange år, med massevis av fornøyde deltagere Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Nå er vi akkurat ferdig med siste eksamen i vinterens D5L-kompaktkurs.Også denne samlingen har vært skikkelig arbeidsom og trivelig - og idag var alle deltagerne ute på akterdekket av SANDNES til fotografering Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Poseidon Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Men like etter lunsj var det eksamen i skipslære/stabilitetsregning, teknologi/motor og sikkerhet som stod på programmet. Nå skal besvarelsene rettes og vitnemål sendes ut og dermed er det klart for ca 40 nye D5L-skippere på norskekysten Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.