Jump to content

D5L-kurs på baatplassen.no denne vinteren også ...

Poseidon

Recommended Posts

Hei. Lurer på det samme som Kyrre ( D5LA )

Trygve

Hei igjen Trygve,

Det tok litt tid å få registrert brukernavnet ditt her, men fra idag skal alt være på plass.

Jeg regner med at du finner D5LA-klasserommet via denne linken: https://baatplassen.no/i/forum/171-d5la/

Men det skal også vise som en egen D5LA-linje på selve hovedbildet for baatplassen-forumene.

Ta kontakt igjen hvis du ikke kommer deg inn.

Lykke til!

Hei! Jeg finner heller ikke Klasserommet noe sted på baatplassen? Er det dette forumet som kalles Klasserommet?

Hilsen Kyrre

Hei igjen Kyrre,

det har gått litt i surr pga at du overtok kursplassen fra en tidligere deltager.

Jeg sender deg en separat mail for å få avklart saken.

mvh

Jan / Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hei

Jeg og mine to brødre skal ta D5L kurset ila vinteren/våren. Hvor mange ledige plasser har du på samlingen i april?

Hei igjen,

Samlingen i april dekker de tre siste fagene i D5L-pensum, dvs

Skipslære

Sikkerhet

Motor

De andre tre fagene har vi nå på samlingene i februar.

Mht ledige plasser, så benytter vi nattruten MS SANDNES til samlingene, så plassen er egentlig ingen alvorlig begrensning, så for den del må dere bare komme.

• 2 uker senere...

Denne helgen er det D5L-samling ombord i Nattruten SANDNES i Stavanger havn.

Ca 40 ivrige og dyktige kursdeltagere har kommet reisende fra hele Norge, inklusive Svalbard og St Petersburg for å være med. Det ser ut for at alle stortrives, selv om enkelte klager på at det blir laaaange arbeidsdager og veldig mye lærdom på kort tid .....

Denne gangen er det navigasjon, navigasjonshjelpemidler og sjøveisregler man bryner seg på - og eksamen på mandag skal vise hvor godt stoffet har festet seg :saint: :saint:

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

Disse kommer tilbake i april, og da er det skipslære, sikkerhet og motor som står på programmet.

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...