Jump to content

Hvor får man kjøpt hydraulisk åpning av motorlokk?

Bmwx1xdrive25d

Recommended Posts

Du får bygge deg en selv. Hør med nærmeste Hjelpemiddelsentral om de har noen utdaterte rullestolheiser med hydraulikk og plukk pumpe og sylinder fra en slik. Lag fester og monter...

Ikke dumt forslag. Og skal ha det i bakhodet, men jeg hadde håpet å finne et sett som var delvis ferdig. Sett det er en del båter som er levert med det, eller ettermontert.

Men skal se litt på det, har ikke tekt på slike heiser som en mulighet.

Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over...

Hvordan går de Lenco sine? Motorklumpen står stille, og staget slider igjennom motoren og ut på andre siden?

En har også disse (En finner mange billigere ved å søke på "electric hatch actuator") Har denne på min, og den bråker ikke noe særlig. Selvfølgelig mer en hydraulisk, men langt fra dyrisk.

Det med hjelpemiddelsentralen er et godt tips. De leverer ikke ut brukt utstyr igjen. Så MYE går rett i søpla på baksiden, selv om det er nesten som nytt.

Jara Wynja

jeg har kun tilt på drevet, ikke trimplan. Men har lurt på om jeg kan bruke sylindre og pumpe fra et drev? Spørs om de løfer høyt nok. Men syntes de elekriske som Lenco har tipset av Dolviking virker interesante. Men hydrauliske hadde vært grommest da:) To brukte sylindre og ei pumpe fra et drev tror jeg kunne ha blitt fornuftig pris, og brukbart system. Regner med de er sterke som juling siden de orker å dytte drevet ut når en kjører med pådrag.

Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over...

Det står (sto) slike på begge mine motorluker.

http://ucs.ultraflexgroup.com/articoli_inglese.asp?sart=92&art=423

De har innebygd motor og tar nesten ingen plass, den ser ut som en sylinder.

Den bråker ikke mye heller.

Jeg har demontere mine da de sto litt i veien, og jeg ville ikke bruke strøm eller vente på at de skulle løfte lukene opp og ned, da motorrommet også er stuverom hos meg, så er det enklere å ha disse manuelle.

Her er nok det trådstarter etterspør http://www.go2marine.com/product/89460F/hydro-hatch-lift-system-hydraulic-ram-lift.html

bilde

Og her er bennet hydrauliske lukeløftere

bilde

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...