Bmwx1xdrive25d Startet 29.September.2013 Link til dette innlegget Startet 29.September.2013 Skal ta ut motoren av F23en i dag. selve skruingen er plankekjøring, men er det plass mellom front av motor og bakredel av dørk? Noen som har erfaring eller vet om jeg kan ståte på noe problemer? Noe annet jeg børr være ekstra obs på? Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
DieselDahl Svart 29.September.2013 Link til dette innlegget Svart 29.September.2013 Kan være lurt å ta av reimskiva på veiva. Servopumpa kan du skru løs fra motoren og la ligge igjen så slipper du å søle med servoljeslanger. Fordelerlokket bør du ta av og det kan lønne seg å ha et løfteåk som du kan tilte, det er trangt. Sitér dette innlegget Link to post
Bmwx1xdrive25d Svart 29.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2013 Maskin ute:) det var godt og trangt ja, men det gikk:) takk for tips Sitér dette innlegget Hvis jeg føler for å trene, legger jeg meg bare ned, og venter til det går over... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.