sebba2 Startet 29.September.2013 Del på Facebook Startet 29.September.2013 Hei :) Det var en ting jeg glemte å skrive i -Trimme mariner- emnet i båt forumet, og det er at jeg ikke har en kobling til å ha en eksern bensintank ,utenom den innebygde på motoren , så lurte jeg på om det er bulig å kjøpe ,og innstalere det på motoren? For det er et hull ved siden av choken,som jeg tror det kansje kunne hvert en kobling der? takker for alle svar :) Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Skrotnisse Svart 29.September.2013 Del på Facebook Svart 29.September.2013 På så gammel motor må du velge om du vil ha intern eller ekstern tank. Pluggen for ekstern tank skal stå i det hullet kranen står i dag. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 30.September.2013 Del på Facebook Svart 30.September.2013 Jeg fikk min 1995 modell Mariner 4hk levert trimmet til 5hk og konfigurert både for innvendig og utvendig tank. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 30.September.2013 Del på Facebook Svart 30.September.2013 Som 1997-modell er vel Tohatsu, Mariner og Mercury akkurat samme motor og produsert av Tohatsu. Jeg har den som Mercury og ettermonterte selv ekstern tilkobling. T-skjøt, en liten slangestump samt tilkoblingsstykket i front var det som skulle til. Selve tilkoblingsstykket sitter på min motor foran på motoren til venstre i fartsretningen. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.