Olecf Startet 30.September.2013 Link til dette innlegget Startet 30.September.2013 Har nå hatt en uttern d55 i en sesong. Flott båt, men jeg får den ikke opp i oppgitt maksfart på 39 knop. Turtallet går til 5600 rpm, men farten stopper på 35 knop. Da er den trimmet og jeg har testet med kalibrert fartsmåler. Har kjørt den ca 10 timer i sommer, kanskje mer. Burde jeg ikke fått 39knop? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.September.2013 Link til dette innlegget Svart 30.September.2013 (redigert) hva slags motor? 10 timer på 1 sesong, da rekker det å gro litt her og der, skal ikke mye til før du mister noen knop. . Ny eller brukt båt du har kjøpt? Og maksfart / brosjyreknop stemmer gjerne best når båten er ny, etterhvert som bunnstofflagene blir tykkere og båten fylt opp med forskjellig stash så blir det vanskeligere å oppnå denne Redigert 30.September.2013 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Hebbe Svart 30.September.2013 Link til dette innlegget Svart 30.September.2013 Hvilken motor har du på båten, og hvor stor er den? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
BjornLie Svart 30.September.2013 Link til dette innlegget Svart 30.September.2013 hva slags motor? 10 timer på 1 sesong, da rekker det å gro litt her og der, skal ikke mye til før du mister noen knop. . Ny eller brukt båt du har kjøpt? Og maksfart / brosjyreknop stemmer gjerne best når båten er ny, etterhvert som bunnstofflagene blir tykkere og båten fylt opp med forskjellig stash så blir det vanskeligere å oppnå denne Føyer meg inn i rekken her. Med kun 10 timer bruk har det garantert grodd groe. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.