Tom Rør Startet 2.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2013 Jeg byttet rør til styringen min i sommer, og båten ble veldig hard på rattet etter dette. Det ble jeg i og for seg advart mot av Telmo, og det jeg lurer på er om det kan monteres servo på dette anlegget. Dette er en båt med to styreposisjoner. En fyr fortalte meg også at jeg kunne bytte rattpumper, og det hadde sikkert vært enklere.Er det et alternativ tro? Mvh: Tom Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 2.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 (redigert) Ja, det kan du. Tipper du finner det i Telmokatalogen. Bytter du rattpumper får du flere runder på rattet og for noen kan det være ønskelig. Redigert 2.Oktober.2013 av DieselDahl (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 Takker ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 2.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 Hvilken oljeviskositet har du brukt på styringen ? Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 2.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 kan man bruke rando hd 10 eller blir det for tynt? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 2.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 Jeg brukte ei 32 olje som var spesifisert i installasjonsmanualen, styringen ble blytung. Skiftet til ei 15 olje, ble noe helt annet. Så 32 var ihverfall for tykkt. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2013 Må sjekke den olja neste gang jeg er ombord Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.