Jump to content

Informasjon om Hydra båt ønskes.

mortya

Recommended Posts

Hei,

Vet dessverre ingenting om denne båten men den får meg til å huske historien til min gamle farfar som hadde en slik båt -med vannjet. Det var visst store greier på den tiden og stolt kunne han fortelle at han og kjerringa kom kjørende i i pent driv en kveld. Mørket kom sigende og vannet var stille.

Plutselig rett forut får han øye på et bredt felt med noe som kunne se ut som krusninger i vannet. Alvoret kom brått. Det var tang og tare i overflaten. HOLD DEG FAST skrek han og la klampen i bånn da det var for sent å slakke.

I ren James Bond stil smalt det to ganger i skroget mot fjellet som så vidt lå under vann og to hopp senere var de ute på andre siden av skjæret.

Dagen derpå gikk med til å inspisere skroget under og forbauselsen var stor. Det var kun en liten skramme bakerst men all innredning hadde hoppet ut av festene...

Har Lakket opp en slik for en kamerat av meg, den hadde en OMC 190 Hk Sterndrive. med el gir overføring. God båt. ligger meget godt i vannet og er meget presis å manøvrere, Eneste anbefaling fra meg er å legge noen forsterkninger i bunn, disse har en tendens til å være ganske bløte i skroget :)

Om denne har vært gul, så skal du ikke se bort fra at dette er den jeg lakket opp :) er ikke så mange av disse

Redigert av celzeron (see edit history)

Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly.

Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home

• 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...