Jump to content

Fabrikklokalene til Sollux skal tømmes. Deler, former etc

TPBS-277

Recommended Posts

Som tittelen sier så skal lokalene til SOLUX ryddes.Iden forbindelse selges det aller meste som finnes dær.

Mange formsett (Solux 850 og Solux 24) samt mange andre.

Diverse ferdigstøpte deler og noe innrednings detaljer samt utvendige detaljer.

Om det er noen interesse for dette så kan dere sende meg en sms eller en telefon.

Er det interesse for det så kan jeg få laget en komplett liste over ALT som er dær og legge ut hær.

Priser som blir forlangt er VELDIG billig.

Så om noen ønsker deler til sin SOLUX eller former så er det nå siste muligheter for og få kloa i dette før SOLUX går over i historien for godt.

Ved interesse så er telefon nummeret mitt 46844501.

Eier av firmaet ville helst bare kaste alt for han gidder ikke og annonsere og styre med og selge ting.Men jeg har fått muligheten til og gi folket hær inne muligheten for siste gang til og skaffe seg det de trenger av deler/former/maler før ting forsvinner for godt.

Med hilsen Jan Tellef.

Veldig bra tiltak! Håper noen Solux eiere ser dette.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

• 2 uker senere...

Da har man klarsignal for at brosjyrer og teininger samt annet tekniske data vil tilfalle Båtplassen.

Lister over hva annet som finnes kommer iløpet av uka.

Til noen utvalgte heldige båteiere vil det også bli muligheten for og kjøpe den opprinnelige design teiningen.Dette er jo noe som selvsakt bare finnes i 1 eksemplar til hvær respektive båt.

Det er ikke mange båtmodeller som det finnes teining på,men det er jo kronen på verket i historien om akkurat din båt.

Disse teiningene legges ut med pris 1500,- eller høyeste bud.

De blir ikke lakt ut på finn eller andre plasser,men er reservert medlemer av dette eminente forum.

Liste over disse kommer også iløpet av uka.

Inntekten av dette går til en bedre drink for eieren av Solux på kalde vinterkvelder.Det fortjener han for og la forumet og dets medlemmer få denne sjansen.

Fikk ikke gjort så mye i henhold til lister idag.Men noe fikk vi.Det er som følger:

Flaps til Solux 24 og 760 på bestilling Kr 3000,-

Flyndre Marex 21 flexi (3stk) Kr 1500,-

Flyndre Inter 8800 (1stk) Kr 1500,-

Orginale teiningene til Solux 27 (dette er prototype teiningene av A Thorbjørnsen 1981) Kr 1500,-

Orginale teiningene til Biam 650 (av Jan Bjerke 1983) Kr 1500,-

Spantriss og diverse til Biam 650 Vil tilfalle Båtplassen for og legges ut i arkivet.

Det var så langt vi kom idag,men det er mye mere som vil bli oppdatert hær så snart jeg har lister over det.

• 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
  • 7 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...