Joergen86 Startet 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2013 Da har jeg fått handlet meg en joda 24 tour på høst tampen, med en vp md 11 c 24 hk, så grei ut :) Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Gratulerer med fin båt.Denne fåes også i Marex utgave men det visste du sikkert.Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
alfaman Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Er det den med dassen foran beina på kapteinen? Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 4.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2013 Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Joergen86 Svart 5.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2013 ja dassen er forran beina på kaptein.. var mye nytt på den, sånn som kalesje eksos og byttet motor til en nyoverhalt md 11 c i 2010, så dette tror jeg blir bra, litt rosligere enn with 15 vital vi har hatt :) skal vel få til noen bilder etterhvert, men må få hentet den først, skal jo kjøres noen mil, fra spydeberg til jevnaker.. Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 6.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 og nå kommer noen spørsmål da, han forrige eieren har satt inn en bærbar tank fordi den gamle faste tanken var vist full av drit å tettet hele diesel systemet, jeg ser ikke noe problem med å kjøre med dette men jeg vil jo gjerne hå alt som det skal være, er det noen vettug måte å rense den faste tanken? eventuelt bytte den ut? er det mye arbeid? påfyllinga sitter på styrbord side da regner jeg med at tanken sitter på den siden også.. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 Skru ut førerstolseksjonen, da kommer du til å få skrudd vekk dørkplata under den. Da har du tanken i dagen. Monter mannlokk i tanken og rengjør den. Sjekk den for tæringsskader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.