Jørn Kynningsrud Svart 17.Februar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2015 Takk for tilbakemeldinger på båten. jeg hadde lenge tenkt og lage en prosjektråd om denne båten. Da den gjennomgikk en betydelig oppgradering. Men tror ikke det er så lurt og lage dette nå da båten har ny eier. Men jeg kan vel med hånda på hjertet si at jeg ikke tror det fantes en tilsvarende Biam 900 som denne. Mange spurte meg om båten var helt ny. Fantastisk båt og jeg savner den enda... Jeg kan jo slenge ut et par bilder til som er tatt mens den var i mitt eie. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 17.Februar.2015 Del på Facebook Svart 17.Februar.2015 Så helt ny ut:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Stjernen ! Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Meget strøken fin båt ! Sitér dette innlegget Link to post
Kysta Svart 14.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 BIAM 800 er en fin båt og en type vi kikker etter om noen skal selge :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.