Jump to content

Sterk lukt av Safe flame 1000 Wallas.

thomas73

Recommended Posts

Når vifta ikke går etter at du har slått av bryteren i front, så er termostaten defekt, eller kobbertråden fra denne inn i brennkammeret svidd av. Tipper led-lampa ikke lyser heller under forbrenning, eller at den slukker umiddelbart når du slår av.

Har både termostat og kobbertråd på lager.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Når vifta ikke går etter at du har slått av bryteren i front, så er termostaten defekt, eller kobbertråden fra denne inn i brennkammeret svidd av. Tipper led-lampa ikke lyser heller under forbrenning, eller at den slukker umiddelbart når du slår av.

Har både termostat og kobbertråd på lager.

Skal se på det i morgen tidlig!

Litt mye cognac akkurat nå....;-)

Gir deg svar i morgen;-)

Du må vente til nedkjølinga er ferdig (vifte stopper, led slukker) før den kan startes på nytt. Dette kan ta alt fra 3-8 minutter, alt avhengig av hvor varm platene var i utgangspunktet.

Men er du veldig rask med å oppfatte at du har slått den av, 2-3 sekunder, kan du være heldig at den starter med det samme.

Omtrent like (lite) objektivt som at de andre varmerene på markedet er absolutt feilfrie.

Etter et tråd-søk på baatplassen.no, er det feil på samtlige merker (også Wallas), av forskjellige årsaker.

Ingen er feilfrie, selv ikke jeg :saint:

Måten forfatteren ordlegger seg på om Wallas produkter, samt bruken av artikkelbilder hentet direkte fra importørens nettside men oppgitt som hans egne kan vel tyde på at han neppe har betalt full pris, for å si det sånn.

Pussig nok har han visst "testet" Wallas varmere for flere båtmagasiner.

Redigert av Folk I Båt (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...