whatever Startet 22.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2005 Tenkte å innstallere elektrisk lensepumpe i båten. Kan slangen ut fra den kobles til et T-Skjøt til den manuelle lensepumpens slange? Eller må den ha eget hull i båtsiden? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 22.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2005 Den elektriske pumpen kan koblet til et T-stykke ja, det er vanligvis en enveisventil i den manuelle pumpen. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
whatever Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 Kjøpte en lensepumpe i fjor på Biltema, men den er håpløs å installere i min båt, den er alt for bred. Hva slags lensepumpe er best til min type båt? Da tenker jeg på at den skal komme helt ned i kjølesvinet - eller er ikke det vanelig? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 24.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 (redigert) Jeg kjøpte ei pumpe som går nede i selve kjølesvinet. Whale Super Sub Model 500 http://www.whale.ltd.uk/marine/product_list/8/55/ Kjempebra. Redigert 24.Mars.2005 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
whatever Svart 24.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 Takk! Fant ikke den - fant bare denne "WHALE SUPERSUB 32L". Det er kanskje ny modell bare? Den så grei ut. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2005 Jeg har supersub i den gamle Viksund'en. Helt grei pumpe, som får med seg det meste av hva som finnes av væske av ymse slag der nede i dypet. Anbefales. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.