Jump to content

Trenger et oppussingsobjekt. En ungdomsbåt.

Tha sims

Recommended Posts

Hei!

Jeg er ny, så jeg kan ikke så mye. Hadde vært kjekt å få svar relativt fort :smiley:

Har lyst til å bruke sommeren til å pusse opp båt.

Har ikke lyst til å legge alle penga mine i denne båten, men jeg vil legge arbeid i den. Har dere noen tips? Synes vågebu sin båt var morsom. http://vagebu.vestlan.com/baat

Hvor mye tror dere noe slikt hadde kostet?

Har ikke lyst på en stor båt, men en liten kjapp en med plass til to. Dette fordi jeg ikke trenger å bruke så mye penger på en kraftig båt. Om sommeren, kommer det mange slike oppussingsogjekter for salg hos finn.no, autodb og qxl osv?

Har noen flere spm. Hvis man skal ha ratt i båten, og det ikke er det fra før av. Er det da vanskelig å legge til ratt som går til motoren? Et annet spm er om det er vanskelig å legge til hastighetsmåler. Har ikke noe spesielt peiling på båt, men jeg er flink til å jobbe med matrialer.

Ååååå jeg har lyst til å pusse opp båt til sommeren :sailing:

Fant noe jeg likte.

http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/picture....95852&username=

Er det vanskelig å finne styresystem til denne? Er det dyrt? Er det vanskelig?

-----------------------------------------------------------------

Fra annonsen:

Båt: Jolle/Åpen båt speedbåt

Pris: 4000

Lengde: 15 fot

Skrogmatr.: Plast

Tilstand: Trenger oppussing

Beskrivelse

speedbåt uten motor og styring, trenger lakk

------------------------------------------------------------------

Tror dere det er det plass til to i denne?

Redigert av Tha sims (see edit history)

Jeg har en kjekk liten "ungdomsbåt" som jeg vurderer å selge. Ukjent fabrikat. ca 13 fot. Trenger oppussing. Fordekk, lav vindskjerm, 2 seter bak vindskjerm, liten sitteplass akter. Fjernstyring (ratt m ny kabel (1300 kr!), gass, gear). Ingen kalesje. Har også 2 gamle motorer. Ducati 100 (10HK) og Chrysler 25 HK (som jeg har brukt på båten), begge går så det suser, men trenger litt rep for å være perfekte.

Oppgi epost og jeg sender bilder og mer info.

Vi er i det billige hjørne...

Per Inge

Toten

p-iho@online.no

ps Båten kan lett fraktes på en vanlig (litt stor?) biltilhenger.

Glemte å si at jeg har litt lyst til å ha den til å gå litt fort. Kanskje 30-40 knop i maxfart :cheers: . Er det mulig med en liten båt som jeg snakker om her?

Båten bør ikke ligge over 6000 u/motor. Det skal være en liten racerbåt/speedbåt med plass til 2. Med tanke på at jeg skal ha et oppussingsobjekt får man sikkert en god båt for penga når den er ferdig fiksa. Har dere noen tips eller?

Redigert av Tha sims (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...