Bitteliten Startet 11.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2013 Pappa har et slikt instrument Med en slik giver i masta Pinnene på kontakten til giveren er knekt. Ser på ebay at kontakt kan kjøpes, men det er godt utenfor mitt nivå å lodde noe sånt. Noen tips om det kan skaffes ny giver eller få den reparert? Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 11.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2013 Er det noe her du søker?: http://www.micrio.com/products/5-raymarine-wind-parts.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2013 Takk. Jeg har kikket på de også På ebay ligger det mane wind vanes til ST60 http://www.ebay.co.uk/itm/Raymarine-ST60-Wind-Vane-Transducer-Windvane-E22078-/390452938754?pt=UK_CarsParts_Vehicles_BoatEquipment_Accessories_SM&hash=item5ae8cf0802 Passer de på st50 kontaktene i masta? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2013 Ja ! Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 (redigert) Hei. Jeg kjøpte en slik (Raymarine ST50) nå i vår fra BestMarin i Bergen og betalte kr. 3000,- Tror ikke ST50, som det ser ut som om du skal ha, er kompatibel med ST60. Autohelm ble kjøpt opp av Raymarine for noen år siden, så Raymarine ST50 sin vindfløy er identisk med Autohelm ST50 sin. Vindfløyen har imidlertid et annet utseende i forhold til den du har, men den vil likevel passe. Bajonettkoblingen er den samme. Redigert 14.Oktober.2013 av znick (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2014 Løsningen vår ble å sette inn et nytt trådløst Raymarine instrument. Det gamle instrumentet er demontert. Det fungerer bra. Om noen er interessert kan det selges. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.