Nærsnes Svart 1.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2013 Gratulerer så mye Tom, gleder meg til å se den på Borgen til sommeren! Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Gratulerer med flott skute! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Nærsnes skrev On 1.12.2013 at 20.32: Gratulerer så mye Tom, gleder meg til å se den på Borgen til sommeren! Den vil nok bli sett der vil jeg anta :-) Vinke Lanke skrev On 2.12.2013 at 17.24: Gratulerer med flott skute! Takker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Bitteliten skrev On 12.10.2013 at 13.32: El system har vel aldri helt vært engelskmenns styrke så det bør nok sjekkes Jeg så over det elektriske i helgen, og sikringsskapene så mye bedre ut enn i noe sikringsskap jeg har sett. Merket skikkelig, og ryddig som juling :-) Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Kan forsikre deg om at nyere Princess og Fairline holder en standard skyhøyt over norske båtprodusenter på de elektriske systemene. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Det ville ihvertfall forundre meg om noen gjør det vesentlig mer ryddig enn jeg så ombord i min -08 modell Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 når skal du legge ut bilder av båten da? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tom Rør Svart 3.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Jeg må lære det først, og sist helg var det ihvertfall ikke mange minuttene det gikk an å ta bilder utendørs :-) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 6.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Hør, hvad bliver det til med billeder? Vi er nogle stykker der venter på at se herlighederne... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 6.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2014 Skal prøve snart :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 7.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2014 Har funnet ny jolle til deg, Tom ... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 7.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2014 Det var jolla si :-) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 7.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2014 Jeg tar tilbehøret hvis du tar jolla Tom Rør :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Tom Rør Svart 7.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2014 (redigert) MaSa skrev On 7.1.2014 at 17.10: Jeg tar tilbehøret hvis du tar jolla Tom Rør :) Redigert 7.Januar.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.