mgjell Startet 13.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2013 Skulle ut å dykke med Sotra Sportsdykkerklubb i dag. På vei utover mot dykkeplassen ved "Løno" traff vi på delfin. En fantastisk opplevelse. Den var skikkelig leken og la seg under bauen akkurat som på film. http://www.youtube.com/watch?v=qQoMKeiwgjU Sitér dette innlegget Link to post
Figen Svart 13.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2013 Sikker på at det ikke var Niser ?? Flotte opplevelser uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 13.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2013 Niser har vel kortere "nebb"? For meg så det ut som en tumler, altså en vanlig delfin. Fin opplevelse da Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2013 Flott film, og dette ser da vitterlig ut som en delfin... at de er så langt nord tyder nok på varmere klima Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
mgjell Svart 14.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2013 Det er en delfin. Den har holdt til der ute i mnd, men i følge medl i dykkerklubben som har sett den mange ganger, er det første gang den legger seg på baugen på denne måten. Magisk opplevelse :) Sitér dette innlegget Link to post
Figen Svart 14.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2013 Flott film. Må ha vært en flott opplevelse også. Så ikke filmen før i dag. Dette er nok et litt sjeldent fenomen her nord, men kansje klimaet er blitt såpass at dette kan bli mer vanlig i fremtiden. I så fall blir det et pluss under dykketurer rund om i landet. Dykket med en hval (tror det var en Grindhval, uten at jeg husker dette sikkert) i Tromøysundet ved Arendal, for mange år siden. Det var en ganske spennende og nakkehårsreisende opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 17.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2013 Takk for det. Toppet virkelig turen i tillegg til den lange trange kløften vi fant. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.