Jump to content

Noen som har erfaring med Bavaria 25 Sport?

Olepo

Recommended Posts

Siden min egen båt står på verksted kan jeg bruke litt tid på Finn.no for å sjekke ut båtmarkedet :nonod: .. Oppgradering frister og 3-4-5 fotssyken sitter i kroppen :sweat: .

Jeg ser at Bavaria 25 Sport begynner å komme ned på akseptable annonsepriser, og regner med et visst prutingsmonn i tillegg.

Jeg lurer derfor på om det er noen her som har, eller kanskje aller helst har hatt en Bavaria 25 som kan dele sine erfaringer. Jeg har foreløpig ikke sett eller vært ombord i en slik båt. På bilder synes jeg båten kan se litt høy og "rar" ut, mulig dette ser bedre ut "live". Uansett blir det jo slik hvis man skal få brukbart innvendig volum i en båt med såpass begrenset lengde.

Et familiemedlem har forøvrig "storebroren", en 2008 mod Bavaria 30 Sport m/ Volvo Penta D6. Han har vært veldig fornøyd med både båt og motor, og etter å ha vært med på noen turer synes jeg at dette virker som en praktisk og fin båt.

Jeg er klar over at detaljfinishen ikke er på nivå med de aller beste i klassen, men det er mer enn godt nok for mitt behov.

Er også klar over at enkelte her inne har veldig sterke meninger om både Bavaria og Volvo Penta D serie. Jeg ønsker ikke å blåse liv i den debatten igjen :lipseal:, men er som sagt ute etter positive og negative erfaringer fra de som har/har hatt Bavaria 25 Sport m/Volvo Penta D4.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...