Knutzen1 Startet 15.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2013 Er i gang med en større modernisering av min Forbina. Vil ha bort alt det blå og erstatte det med grånyanser. Alle puter, madrasser, gardiner og kallesje skal byttes ut. Her er bilde av første del av prosjektet. Ny lys grå Niroxx salong. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 15.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2013 Flot! Keep the pictures rolling! Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 15.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2013 Som dere ser har jeg fått bort de flotte knappene i seteryggen, noe som har hevet utseende veldig etter min mening! Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 15.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2013 Har du kanskje før-bilder også, så gir det litt mer mening:) hehe.. Ellers ble det jo flott:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Knutzen1 Svart 15.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2013 Før: Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 16.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2013 Her er utesalongen trukket om i Niroxx grå. Her er førbilde: Her er mastercabin : Før: Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2013 Meget bra Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.