Helge78 Startet 15.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2013 Har sittet her på finn og sett at det er et selskap som heiter Aker Yachts som stadig har ute noen annonser på båter. Og har lagt merke til at det står at det er et eller annen for for kupp du skal gjøre når du kjøper de båtene. Tenkte så eg måtte ta å utføre litt forskning her da. Eg søkte på FINN.NO på odene Aker Yachts, og fikk 98 treff Tok så og slengte på et nytt søk: Aker Yachts kupp, og fikk 23 treff. Syntes da at de 23 treffene på kupp var litt få, så lagde et nytt søk: Aker yachts *kupp, og fikk 61 treff. Så oppsummeringen må være at enten kan du gjere gode kupp hos hos Aker yachts, ellers så prøver de å få oss til å tru at vi er dum og trenger å bli informert om at det er et kupp. At de informere om kuppt er veldig bra, for eg tur ikkje eg hadde forstått ut fra tekst, bilder og pris at det er et kupp som er annonsert. Hva tenker dere andre om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 15.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2013 AY og annonsene dems er vel mer eller mindre en stående vits her inne. De har vel en agent her nordpå som er litt mer moderat i bruken av superlativer, men ellers har de forlengst sett troverdighetstoget gå mht. annonsering. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 16.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2013 Agenten nordpå virket på meg som om han kunne lite båt. Jeg kjøpte av han, måtte spørre sjefen hele tiden Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 16.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2013 Han karen jeg møtte kunne veldig mye om kundebehandling, salg, prosesser rundt overtagelse, oppgjør og faktisk litt om båt. De nevnte egenskaper er langt over hva selgene av nye båter har. Som alt annet innen kundebehandling så har det veldig mye med person å gjøre. Jeg kjøpte ikke båten, men det var i alle fall ikke meglerens feil. Språkbruken begynner å nærme seg den for eiendom. Der vi jo alle kjenner uttrykk som "må ses", "nær Aker brygge", "solrikt" etc. Men det er en megler, så han har ikke ansvar for selve båten, kun prosessen rundt oppgjør etc. Kjøper du katta i sekken så er det din egen feil, de kunne formidle besiktigelse. Du kan være ganske sikker på at båten ikke har heftelser og at det er eieren du kjøper av. Jeg forklarte at den skulle være registrert i skipsregisteret før jeg ville gi endelig slipp på pengene om det ble salg og det var helt uproblematisk. De har en egen klientkonto akkurat som eiendomsmeglere for dette. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.