Jump to content

Buster XXL m/Yamaha F150 tips om stålpropell


Estelle

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en Buster XXL 2010 modell med Yamaha F150. Nå har jeg en std. aluminiumspropell på motoren, men vurderer å skifte til en stålpropell.

Noen som har samme bår og motorkombinasjon, og har tips om størrelse på stålpropell som funker godt så hadde jeg vært meget takknemmelig :smiley:

Kom gjerne også med tips om forskjellige typer/merker av propeller som dere har gode erfaringer med.

Link to post
Share on other sites

Hei,

Jeg har en Buster XXL 2010 modell med Yamaha F150. Nå har jeg en std. aluminiumspropell på motoren, men vurderer å skifte til en stålpropell.

Noen som har samme bår og motorkombinasjon, og har tips om størrelse på stålpropell som funker godt så hadde jeg vært meget takknemmelig :smiley:

Kom gjerne også med tips om forskjellige typer/merker av propeller som dere har gode erfaringer med.

Hei. Jeg har en 21" stålpropell liggende til denne motoren. Propellen er i meget god stand Ta kontakt på IM hvis det er interessant.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...