Jump to content

22 stk NB870 til salgs på Finn, i dag 18.okt. Hvorfor ?

Worry II

Recommended Posts

Ble "mobba" da jeg kom med vår første NB, en NB740 om at jeg hadde kjøpt fiskebåt. Ble ikke noe bedre når jeg etter å ha hatt en Scand i noen år kom men NB nr 2, en NB8700. Var ikke så mange slike på Østlandet da. Få år etter kom imidlertid et bra oppsving av disse på Østlandet, da som NB870. Viknes fikk samtidig et oppsving også på østlandet da 1030 og 880 kom, etter at 900 formen brant opp. Kravene til komfort har imidlertid hele tiden økt. Det skal i tillegg helst gå fort. Ingen tvil om at det har skjedd stor utvikling på mange områder. Båtstørrelsen blant vanlig folk har også økt jevnt. Kan vel tyde på at akkurat størrelse kan komme til å stagnere, kanskje reverseres noe?

Mht båtsalg og priser er jeg også redd for at utviklingen ikke blir særlig positiv med det nærmeste, snarere tvert om.

Kanskje med unntak av mindre båter (fremdeles).

Redigert av olpi (see edit history)
  • 2 uker senere...

Nå er det en mindre NB 870 til salgs på finn.no :-)

Jeg har fulgt disse båtene nøye i lang tid, ser at prisen må et godt stykke ned for at det skal bli salg ut av det. De aller fleste ender som inaktiv uten salg. Noen få setter prisen kraftig ned og blir solgt etter noen dager.

Det var denne båten jeg kjøpte; finnkode 43970931, fikk forhandlet prisen til et nivå som jeg syntes var akseptabelt, da ble det handel.

Jeg er godt fornøyd med båt og utstyr, har ikke funnet noe feil eller mangler etter at jeg nå har gått svært grundig igjennom båten.

Nå er det en mindre NB 870 til salgs på finn.no :-)

Jeg har fulgt disse båtene nøye i lang tid, ser at prisen må et godt stykke ned for at det skal bli salg ut av det. De aller fleste ender som inaktiv uten salg. Noen få setter prisen kraftig ned og blir solgt etter noen dager.

Det var denne båten jeg kjøpte; finnkode 43970931, fikk forhandlet prisen til et nivå som jeg syntes var akseptabelt, da ble det handel.

Jeg er godt fornøyd med båt og utstyr, har ikke funnet noe feil eller mangler etter at jeg nå har gått svært grundig igjennom båten.

Gratulerer med en kjempe båt. Så flott ut :-))

Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...