GeirT Startet 23.Mars.2005 Del på Facebook Startet 23.Mars.2005 Dette finnes muligens i andre emner ? Men allikevel: Her kan du søke på skipsnavn, kallesignal eller MMSI nummer. Du får opp eier, hjemmehavn, skips type mm. Kan være nyttig for de som "leker" med AIS. Linken er her. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
John_Kr Svart 23.Mars.2005 Del på Facebook Svart 23.Mars.2005 Dette verktøyet var fint å ha. Fant meg selv ...... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
SveinHa Svart 23.Mars.2005 Del på Facebook Svart 23.Mars.2005 Snacks... Denne er i alle fall langt bedre oppdatert enn tilsvarende funksjon på www.sjoassistanse.com... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Skipper Worse Svart 23.Mars.2005 Del på Facebook Svart 23.Mars.2005 Snacks... Denne er i alle fall langt bedre oppdatert enn tilsvarende funksjon på www.sjoassistanse.com... <{POST_SNAPBACK}> Just precis. Senest i går sjekket jeg om Sjøassistanse var oppdatert, men det var den ikke, selv om jeg fikk konsesjonsbrevet høitidelsesfullt overlevert via postkassen for en og en halv uke siden. Men på denne linke her, gikk det helt fint å «finne seg sjæl». Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Jo_Eirik Svart 6.Mai.2005 Del på Facebook Svart 6.Mai.2005 Hei Har hatt problemer med VHF-søket å få tilfredsstillende oppdateringsfrekvenser på dette. Nå skal imidlertid alle med gyldige konsesjoner tom 1. mai 2005 være ajourførte. Gjør imidlertid oppmerksom på at dette er et register som manuellt må oppdateres og det er derfor ikke like ajour som det som kystradiostasjonene jobber mot. Mvh Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Mix Svart 6.Mai.2005 Del på Facebook Svart 6.Mai.2005 Hei Er nok meg som er synderen her ja når det gjelder oppdateringen, den er beklageligvis ikke blitt ajourført de siste månedene pga. andre prioriterte oppgaver, men jeg håper å få tatt dette nå når jeg er tilbake på jobb, for tiden på Tjøme radio. Forøvrig finner en ITU sin database på denne adressen http://www.itu.int/cgi-bin/htsh/mars/ship_...search.sh#start Mvh Jo Eirik Ps. det er ikke bare Sjøassistansemedlemmer som ligger på den søkbare siden, der ligger hele det Norske skipsradioregisteret. <{POST_SNAPBACK}> Og ITU linken er selvfølgelig nevnt av Jo Eirik i tidligere innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Mai.2005 Del på Facebook Svart 7.Mai.2005 Milde moses,til og med ex navnet paa slagskipet er notert der jo. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 7.Mai.2005 Del på Facebook Svart 7.Mai.2005 Hei Fant ut at det er en båt i Hellas som har samme navnet. Jeg prøver nå å komme i kontakt med vedkommende. Det skulle være artig å høre hvorfor eieren bruker det samme navnet på båten. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.