Marnet 21 Startet 21.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2013 Kan noen fortelle meg hvordan jeg legger til et bilde i et innlegg. Jeg har lastet det opp men hva gør jeg så?? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 21.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2013 (redigert) https://baatplassen.no/i/forum/164-bilder/ Eller gå inn på "mine bilder" og klikk på bildet. Så kommer "Kopier" nederst i v. hjørne (kopierer adressen til bildet). Så limer du inn adressen med å bruke knappen [image]. Redigert 21.Oktober.2013 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 9.September.2023 Del på Facebook Svart 9.September.2023 Lenge siden jeg la inn bilder på Båtplassen og eneste jeg finner ved søk er dette. Også søkt på Google. Kan noen gi en detaljert forklaring? Hvordan laste opp og til hvor? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 9.September.2023 Del på Facebook Svart 9.September.2023 Det står egentlig greit forklart nederst i vinduet der du skriver inn tekst. Du kan også ganske enkelt bruke "snipping tool" og "paste". Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 11.September.2023 Del på Facebook Svart 11.September.2023 Ok, takk. Prøvde kun «sett inn bilde» som jeg ikke skjønte noe av, ser at «velg filer» er lettere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.