runstra Startet 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2013 Trenger råd til hvordan jeg kan åpne nesten 100 % tett selvlensing ? Har prøvd ståltråd og spyle uten å lykkes. Gode råd mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
soc Svart 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2013 Vet du hva som kan ha tettet selvlensingen? Hva med å prøve Mundin el.l? Slik som man åpner tette avløp i et hus med? NB: Jeg har ikke prøvd dette selv. Jeg vet heller ikke hvor lurt det er å la slik stoff forurense omgivelsene. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2013 Prøv å spyle tilbake , eller bruke vannstøvsuger,for å få det som tetter tilbake samme vei som det kom inn Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2013 Kan umulig være så tett at ikke der er en mulighet til å få spylt/stukket opp igjen?, hvis ikke det er sement eller et annet tetningsmiddel som er kommet oppi ? Varmt vann og ei god stakefjær gjør vel susen, eller en høytrykksvasker med slik en spylestuss for spyling av tette rør etc. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2013 Er dette den type Askeladden som har en selvlens forran styrekonsollen i tillegg til de bak? I så tilfelle må du tette de "åpne" selvlensene når du spyler. Sitér dette innlegget Link to post
runstra Svart 23.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2013 Ja denne har lensing også foran styrekonsollen. Bra tips ellers, får prøve det ene eller det andre. Sannsynlig tett av blader fra trær etc. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.