simsi Startet 21.Oktober.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2013 Hei, holder på og rydde plass til nye prosjekter og har noen ubrukte cabinputer til en nordkapp 22 dc 79 modell som jeg kan gi bort til noen som kan ha bruk for dem. Du må bo i rogalandsområde da jeg ikke orker styre med å sende dem Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik Berge Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 faen. jeg trenger nye puter til min Nordkapp da mine er i rosa velur! men blir litt langt vekk Sitér dette innlegget Link to post
simsi Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2013 Da er det bare å sette seg i bilen og ta en dags/helgetur til stavanger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Strand Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Hei! Har du disse putene fremdeles? Har kjøpt meg en Nordkapp 22 HT som mangler alt av puter...! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.